7.11.2012

לוגו בית הספר אורות רש"י!!


הבת הבכורה שלי,  צופיה יסכה, כבר בכיתה א', וזאת סיבה מעולה לחדש את הסמל של הבית ספר (בנוסף על כך שבית הספר הופך למוסד חדש של הגרעין...).

אז מה עומד מאחוריו?
בסמל הישן היו מגן דוד ולוחות הברית שבוקעים מהם קרני אור:
החלפתי את הלוחות בספר, ושמתי הכל בתוך מגן דוד. זה יצא ממש יפה, אבל נראה לי קצת דוקר.

בסמל הישן היו מגן דוד ולוחות הברית שבוקעים מהם קרני אור

החלפתי את הלוחות בספר, ושמתי הכל בתוך מגן דוד. במחשבה ראשונה רציתי להשתמש בכתב רש"י, אבל מכיוון שזה אמור להיות נגיש גם לילדי כיתה א', השתמשתי בפונט מרובע ואסתתי.
וכך זה נראה:

זה יצא ממש יפה,
אבל נראה לי קצת דוקר.
החלפתי את הספר במגילה, ובעיני זה גם מזכיר את הקונטרסים של רש"י:

וכולם אהבו...

כיף לראות עבודות מודפסות,
והכי מרגש לשמוע את הבת שלי אומרת בגאווה לחברות:
"נכון שהסמל יפה? אבא שלי עיצב אותו!"
מתוקה!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה